افت ۱۰ درجه ای دما در اردبیل و خراسان شمالی

به گزارش باغ من مدیر کل پیشبینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی از افت دما در اردبیل و خراسان شمالی در هفته آینده اطلاع داد.
احد وظیفه در گفتگو با ایسنا اعلام نمود: برپایه تحلیل آخرین نقشه های هواشناسی، از امروز (چهارشنبه ۲۷ شهریور) تا ظهر شنبه (۳۰ شهریور) در بعضی نقاط استان های ساحلی خزر در بعضی ساعات بارش پراکنده و خفیف باران پیشبینی می شود.
این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد که از بعدازظهر شنبه و طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۳۱ شهریور و اول مهر)، با نفوذ توده هوای خنک ضمن کاهش محسوس دما در نوار شمالی کشور بخصوص سواحل شمالی و استان اردبیل بارش قابل ملاحظه باران و وزش باد خواهد داد.
مدیر کل پیشبینی و هشدارسریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: کاهش دما در روز یکشنبه (۳۱ شهریور)، در سواحل شمالی استان اردبیل و خراسان شمالی بین ۵ تا ۱۰ درجه سلسیوس است، همینطور دریای خزر در این مدت مواج خواهد بود.
به قول وظیفه، طی سه روز آینده در منطقه زابل همچنان وزش باد شدید پدیده قابل ملاحظه است.
او در آخر با اشاره به وضعیت آب و هوایی پایتخت طی دو روز آینده، اعلام نمود: فردا (پنجشنبه ۲۸ شهریور)، هوای تهران صاف تا کمی ابری و گاهی همراه با وزش باد است. پس فردا (جمعه ۲۹ شهریور) هم هوای تهران صاف و همراه با وزش باد خواهد بود. پیشبینی می شود که دمای تهران طی دو روز آینده در بالاترین نقطه به ۳۶ درجه سانتیگراد و در پایین ترین نقطه به ۲۳ درجه سانتیگراد برسد.

برچسب ها:, , ,