مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان: دستگیری باند ۵ نفره شکارچیان در سرخه، لاشه ۴ رأس قوچ و میش کشف شد

به گزارش باغ من مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان از دستگیری باند پنج نفره شکارچیان در منطقه شکارممنوع خنار سرخه اطلاع داد و اظهار داشت: لاشه چهار راس قوچ و میش کشف شد.

امیر عبدوس در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه باند پنج نفره از شکارچیان غیرمجاز طی عملیات شبانه توسط یگان حفاظت سرخه دستگیر شدند، اظهار داشت: متخلفان غیربومی و از استان های غرب کشور بودند.
وی ضمن بیان اینکه چهار رأس قوچ و میش توسط این متخلفان شکار شده بودند، اضافه کرد: متأسفانه شکارچیان غیربومی باراهنمایی و هدایت یک فرد بومی از روستای امامزاده عبدالله در منطقه شکارممنوع خنار در اقدامی بی رحمانه و غیرانسانی دو رأس قوچ و دو رأس میش وحشی را به صورت غیرمجاز شکار کردند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان بابیان اینکه رؤیت تصاویر لاشه این شکارها دل هر انسان و دوستدار محیط زیست را به درد می آورد، اظهار داشت: این قبیل انسان ها قاتل حیات وحش و خیانت کاران به نسل آینده و فرزندان خود هستند.
عبدوس ضمن تشکر از محیط بانان سرخه، اشاره کرد: محیط بانان استان به صورت ۲۴ ساعته در تمامی مناطق استان در حال گشت زنی و انجام وظیفه بوده و با کمک مردم محلی و همیاران محیط زیست حافظ انفال الهی هستند.
وی اضافه کرد: از این متخلفان یک قبضه اسلحه گلوله زنی، یک قبضه اسلحه ساچمه زنی قاچاق و مقداری مهمات کشف و ضبط شد و متخلفان هم برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

برچسب ها:,