رئیس اداره محیط زیست شاهرود: شکارچیان متخلف در شاهرود دستگیر شدند

باغ من: رئیس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه شکارچیان متخلف به همراه سرنشینان خودرو در راه طرود-شاهرود متوقف شدند، اظهار داشت: این متخلفان دستگیر و از آنها لاشه شکار کشف شد.

علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه بعد از اطلاعات واصله در خصوص وجود خودرو سواری شکارچیان غیر مجاز مأموران یگان حفاظت محیط زیست شاهرود بلافاصله وارد عمل شدند، اظهار داشت: در نخستین ساعات بامدادان روز گذشته با هماهنگی دادستان و عوامل پلیس امنیت شاهرود سه اکیپ در راه محور روستای طرود -شاهرود استقرار یافتند.
وی ضمن بیان اینکه متخلفان با مشاهده خودروی سازمانی محیط زیست مبادرت به فرار کردند، اضافه کرد: بعد از تعقیب و گریز کوتاه و عدم توانایی راننده در کنترل خودرو از مسیر جاده اصلی خارج و پس با برخورد با تلی از خاک متوقف گردید.
رئیس اداره محیط زیست شاهرود بابیان اینکه راننده که از شکارچیان بیرحم روستای طرود به همراه سرنشین دیگر دستگیر و تحویل پلیس امنیت داده شدند، اظهار داشت: از داخل خودروی متخلفان یک قبضه سلاح گلوله زنی سیمینف غیر مجاز به همراه مقادیری مهمات قاچاق بعلاوه لاشه تازه شکار شده یک رأس کل وحشی کشف و توقیف شد.
قربانلو بابیان اینکه در خبر دیگری با همکاری عوامل انتظامی و اطلاعات بخش بسطام چند قبضه سلاح و مقادیر زیادی گوشت شکار و دیگر متعلقات از منزل و باغ کشف و متهم بازداشت شد، در ادامه اشاره کرد: از این شکارچی مجموعاً چهار رأس شکار از متخلف کشف شده است.
وی ضمن قدردانی از فرمانده انتظامی بخش بسطام و اطلاعات که موفق به دستگیری این شکارچی بی رحم و سوداگر مرگ شدند، اضافه کرد: مقداری زیادی فشنگ گلوله و ساچمه و چهار پاره و سه دستگاه دوربین شکاری و یک قبضه کلت نیز کشف و توقیف شد.

منبع: