فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان: اراضی جنگلی و مرتعی منطقه طزره دامغان در آتش سوخت

به گزارش باغ من فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان اظهار داشت: آتش سوزی در منطقه کلاریز طزره سبب نابودی دو هکتار از اراضی جنگلی شد.

سید حسین میرعماد، در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه برابر گزارش دریافتی به سامانه ۱۵۰۴ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان در خصوص وقوع یک فقره آتش سوزی در منطقه کلاریز طزره، عوامل یگان حفاظت این اداره همراه با امکانات و تجهیزات امدادی به محل موردنظر اعزام شدند، بیان کرد: دو هکتار از اراضی جنگلی مورد حریق قرار گرفتند که عوامل یگان حفاظت با همکاری شورای اسلامی، دهیاری و اهالی روستای طزره نسبت به اطفای حریق اقدام نمودند.
وی با اعلان اینکه عملیات اطفای حریق الان در حال انجام می باشد، ابراز کرد: تا اختتام کامل اطفای حریق عوامل یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان و دیگر نیروهای امدادی حاضر در منطقه حضور خواهند داشت.
فرمانده یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان با اشاره به اینکه از شروع سال جاری تابحال اولین وقوع آتش سوزی در سطح اراضی جنگلی و مرتعی این شهرستان بوده است، گفت: میزان و ارزیابی خسارت وارده به دنبال وقوع آتش سوزی عصر امروز در سطح اراضی جنگلی و مرتعی کلاریز طزره دامغان پس اختتام کامل اطفای حریق از طرف کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری اعلام خواهد شد.
وی اظهار داشت: از مردم عزیز می خواهیم در صورت روئیت وقوع آتش سوزی در سطح اراضی جنگلی و مرتعی مراتب را با تلفن رایگان ۱۵۰۴ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری دامغان گزارش کنند.
منطقه کلاریز طزره دامغان در ۵۰ کیلومتری شمال شرقی شهرستان دامغان قرار دارد.

منبع:

برچسب ها: