مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست اصفهان: هوای اصفهان برای گروه های حساس ناسالم می باشد

به گزارش باغ من مدیرامور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان اظهار داشت: وضعیت کیفی هوای شهر اصفهان با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۴۱ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

بابک صادقیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به وضعیت کیفیت هوای شهر اصفهان در ۲۴ ساعت منتهی به ساعت ۱۱ بامداد امروز گفت: در این بازه زمانی کیفیت هوا با قرار گرفتن بر روی شاخص ۱۴۱ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
وی اضافه کرد: شاخص کیفی هوا در روز گذشته سه شنبه ۱۱ آذرماه نیز با قرار گرفتن بر روی میانگین شاخص کیفی ۱۱۲ در وضعیت ناسالم ثبت شده است.
مدیر امور آزمایشگاه های محیط زیست استان اصفهان با اعلان اینکه در ایستگاه های احمدآباد، استانداری و پروین کیفیت هوا به ترتیب با قرار گرفتن بر روی اعداد ۱۸۶، ۱۶۲ و ۱۵۵ در وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم قرار دارد، اظهار داشت: کیفیت هوا در ایستگاه خرازی نیز با قرار گرفتن بر روش شاخص ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.
وی با اعلان اینکه کیفیت هوا در ایستگاه رودکی با قرار گرفتن بر روی شاخص ۸۲ در وضعیت سالم ثبت شده است، افزود: کیفیت هوا در سگزی، شاهین شهر و مبارکه نیز در وضعیت سالم ثبت شده است.

منبع:

برچسب ها:, , ,