با اعلام تعطیلی هفته آینده مجلس قاضی زاده: دولت برای مقابله با آلودگی هوا ورود کند

به گزارش باغ من نایب رئیس مجلس با تکیه بر ضرورت ورود جدی دولت برای مقابله با آلودگی هوا اظهار داشت که علیرغم تعطیلی هفته آینده مجلس، کمیسیون تلفیق به صورت سه شیفت جلسات خویش را برگزار خواهد نمود.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا امیرحسین قاضی زاده هاشمی که اداره بخش پایانی جلسه علنی امروز (چهار شنبه) مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، با تسلیت ایام سوگواری شهادت حضرت زهرا (س)، سالروز حضور با بصیرت ملت بزرگ ایران در یوم الله ۹ دی را تبریک گفت و اضافه کرد: خداوند نیت کرده که ملت ایران در جایگاه های بلندی باشد ان شاءالله که همچنان نصرت خویش را همراه مردم قرار دهد.
وی با تسلیت سالگرد شهادت سردار شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس و چهلم شهید محسن فخری زاده از مردم اردبیل و پذیرایی گرم و صمیمانه آنها در مسافرت استانی اخیر قدردانی کرد و اظهار داشت که موضوعات این سفر دنبال خواهد شد.
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به تذکر حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر درباره اجرای قانون تأمین کالای اساسی اظهار داشت: این مورد به شکلی مصوبه دولت می باشد که به تازگی در ستاد کرونا اصلاح گردید و مجلس هم در اینباره مصوبه ای داشت بنابراین باید هر چه سریعتر اجرایی شود که مردم منتظر هستند.
قاضی زاده به آلودگی هوا در بعضی از استان های کشور اشاره و اظهار نمود: فصل وارونگی هوا است، وضعیت محیط زیست و هوا بخصوص در شهرهای صنعتی مانند اصفهان، اراک، قزوین و مشهد خوب نیست. لازم است دولت به این مورد توجه جدی کرده و سازمان محیط زیست هم به وظایفش عمل کند.
او در آخر اظهار داشت که مجلس هفته آینده برای سرکشی نمایندگان به حوزه های انتخابیه جلسه علنی نخواهد داشت اما اعضای کمیسیون تلفیق بودجه به صورت سه شیفت جلسات را برگزار خواهند کرد، بنابراین امیدوارم مشکلاتی که در گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره بودجه عنوان شد هم مرتفع شده و گزارش کمیسیون تلفیق بر اساس بودجه ساختارمند، منضبط، عملی و شفاف عرضه شود.

منبع: