فریت بار مسافری به آلمان

به احتمال زیادی شما نیز شاهد مهاجرت تعداد زیادی از اطرافیان خود به آلمان تا کنون بوده اید ، آلمان یکی از کشور های مهاجر پذیر دنیا می باشد که سالانه عده ای زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند.

به احتمال زیادی شما نیز شاهد مهاجرت تعداد زیادی از اطرافیان خود به آلمان تا کنون بوده اید ، آلمان یکی از کشور های مهاجر پذیر دنیا می باشد که سالانه عده ای زیادی از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت می کنند. دلیل عمده غالب افراد برای مهاجرت به این کشور شغل می باشد چون کشور آلمان در دیپلماسی دنیا تاثیر زیادی دارد و اقتصاد و صنعت بسیار قدرتمندی را دارا می باشد . ایرنیان که به این کشور سفر می کنند یا دانشجو می باشند ، و یا دارای اقامت آلمان می باشند و یا به عنوان مقصد گردشگری خود این کشور را انتخاب نموده اند. و یا هم اینکه با قصد کار و تجارت به آلمان می روند.

 

در هر صورت کشور آلمان در مرکز قاره اروپا قرار داشته و از آب و هوای بسیار مطبوعی برخوردار می باشد. واین مسئله موجب شده است که یک محیط مناسبی برای زندگی و تحصیل باشد.این کشور دارای دانشگاه های با رتبه علمی بالا می باشد و توانسته است یک محیط علمی برای یادگیری مردم سراسر دنیا ایجاد کند. آلمان کشوری بسیار قانون مند بوده و از مردمانی با فرهنگ و مهربان برخوردار است.

ارسال بار به آلمان ، فریت بار به فرانکفورت و انجام بسته بندی بار از جمله خدماتی است که توسط مجموعه پادمیرا فریت  ارائه می شود . همان طور که ذکر شد آلمان از جمله کشورهایی است که مهاجرین بسیاری از نقاط مختلف دنیا از جمله ایران به خود جذب می کند . به همین دلیل هر یک از مهاجرین به دلایل مختلف مانند  مبادلات خانوادگی و اقتصادی با وطن خود در تعامل می باشند.

آدرس :  تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی غربی، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

تلفن :

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴

موبایل : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

با توجه به نیاز ایرانیان مهاجر به ارسال بار به آلمان ، وجود حمل و نقل هوایی ضروری است . برای اینکه فرآیند ارسال بار به آلمان برای ایرانیان عزیز براحتی انجام شود ، پادمیرا راه همراه شما خواهد بود . این مجموعه بار را از شما تحویل گرفته و پس از انجام بسته بندی استاندارد و اصولی ، بار شما را بدون هیچ گونه آسیب دیدگی به آلمان ارسال می کند . خدمات ارائه شده توسط پادمیرا راه عبارتند از:

 

  • بسته بندی تخصصی بار جهت ارسال بار به آلمان
  • فریت بار اضافه بار مسافری به آلمان
  • فریت بار لوازم منزل به آلمان
  • فریت بار تجاری به آلمان
  • ساخت جعبه چوبی جهت حمل مطمئن وسایل شما به آلمان
  • دریافت بار از منزل شما در مبدا و حمل به فرودگاه
  • انجام امور تشریفات گمرکی بدون نیاز به حضور مسافر و یا صاحب کالا در گمرک
  • انبار داری بار شما در مبدا و ارسال آن به مقصد پس ازتایید شما مبنی بر حمل بار
  • صدور بارنامه هوایی جهت فریت بار به آلمان با بهترین نرخ حمل بار به آلمان و دریافت رزرو کتبی بار از هواپیمایی
  • بسته بندی تخصصی بار جهت فریت بار به فرانکفورت
  • فریت بار اضافه بار مسافری به فرانکفورت
  • فریت بار لوازم منزل به فرانکفورت
  • فریت بار تجاری به فرانکفورت

 

مدارک لازم جهت ارسال بار به آلمان

 

در صورتی که وزن بار شما کم باشد و خرده بار حساب شود فریت بار به آلمان ، از نظر اقتصادی برای شما مقرون به صرفه خواهد بود . به عنوان یک مسافر یا تاجر باید دارای بلیط و پاسپورت باشید . ممکن است بلیط شما به موقع آماده نشود ، در این صورت می توانید بار خود را برای یکی از آشنایان خود ارسال نمایید.

به منظور ارسال بار تجاری مانند فرش ، مواد غذایی ، صنایع دستی و غیره ارائه فاکتور فروش ، پکینگ لیست و کارت بازرگانی برای انجام تشریفات گمرکی ضروری می باشد.

هزینه ارسال بار به آلمان

 

بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه های جهان در آلمان قرار دارد . به همین دلیل هرساله افراد زیادی به منظور ارسال بار به آلمان و حضور در نمایشگاه ، هزینه بسیار زیادی را صرف می کنند که یکی از این هزینه ها هزینه ارسال بار به آلمان می باشد.

آدرس :  تهران، سهروردی شمالی، خیابان میرزایی زینالی غربی، ساختمان اداری ۱۴۴، واحد ۱

تلفن :

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۸

۰۲۱۸۸۵۰۱۲۸۷

۰۲۱۸۸۷۳۵۶۰۴

موبایل : ۰۹۱۲۱۴۰۶۹۰۹

وب سایت : https://padmiracargo.com