تبلیغات اینترنتی

به زبانی ساده تر میتوان بیان نمود به کلیه روشهایی که یک شرکت با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار و سرویس و خدماتش را معرفی مینماید ، تبلیغات میگویند.

تبلیغات (Advertising) را میتوان یکی از مهمترین و  تاثیرگذارترین ابزار ها و روشهای بازاریابی جهت هر کسب و کاری  معنا کرد. از گذشته های دور گرفته تا بحال تبلیغات نقش اساسی در ارائه و معرفی خدمات ، محصولات ، مشاغل و اهداف هر سازمان و یا شرکتی را داشته است. در حال حاضر به جرات میتوان اذعان داشت خدمات و محصولات شرکتها را بر اساس نوع و کیفیت تبلیغاتی که ارایه مینمایند میتوان دسته بندی و رتبه بندی نمود.زیرا یکی از عوامل اصلی و شاخص موفقیت هر گونه موسسه کسب و کار نحوه معرفی خود جهت پیشی گرفته از سایر رقبا میباشد.

   به زبانی ساده تر میتوان بیان نمود به کلیه روشهایی که یک شرکت با مخاطبان و مشتریان خود ارتباط برقرار و سرویس و خدماتش را معرفی مینماید ، تبلیغات میگویند. خب در دنیای کنونی و با توجه به نفوذ گسترده شبکه اینترنت نحوه ثبت تبلیغات و یا درج آگهی ، بسیار با دهه های قبل که از روشهای سنتی چاپ بنر ، پلاکارت و یا تراکت استفاده میشد ، متفاوت تر گردیده و به نوعی امتیازات خاص خود را دارد . در تبلیغات اینترنتی و به عبارتی روشهای مدرن امروزی مواردی همچون هزینه و پیچیدگی کم ، وجود برد زیاد تبلیغی ، سرعت زیاد نشر، فرا گیر بودن  ، امکان تحلیل و ارزیابی سریع ، دسته بندی و هدفمند نمودن نحوه نشر اطلاعات و امکان ایجاد ارتباط سریع و صحیح لازم با مشتریان منجر به ترغیب کلیه شرکتها و صاحبان برند در استفاده از این شبکه گسترده گردیده است.

   در واقع میتوان ادعا نمود در دنیای امروز ، تجارت بدون استفاده صحیح از اینترنت (مانند ایجاد وب سایت ، ثبت تبلیغات و درج آگهی رایگان و ویژه در سایتهای آگهی و نیازمندی ها که به همین علت ایجاد گردیده اند، استفاده نمودن از شبکه های اجتماعی و… ) جایگاهی نداشته و به نوعی قبول شکست تجاری از رقبا میباشد.پس ابتدا جهت دیده شدن در بستر اینترنت و موتورهای جستجوگر حتما باید قواعد و قوانین حاکم را که بخش زیادی از آن از طرف شرکتهایی بزرگ همانند گوگل مطرح و تثبیت شده است ، مو به مو اجرا نمود در غیر اینصورت به نتایج موثر و چشمگیری دست پیدا نخواهیم کرد.

   در کلیه روشهای تبلیغات اینترنتی ما بایست با ارایه متن جذاب و در صورت امکان تصاویر مرتبط و مناسب ضمن معرفی و ارایه خدمات خود ، مشتری یا کاربر را به استفاده از خدمات یا محصول خود به نوعی ترغیب نماییم . مسلما مجبور نمودن اشخاص جهت استفاده از تولیدات یا محصولات شرکت یا سازمان ما براحتی نبوده و حتما نیاز به ارایه کیفیت ، کمیت مطلوب و قیمت مناسب و رقابتی آن محصول میباشد . بنحوی که مشتری حس نماید در صورتیکه با ما معامله نماید ، سود بیشتری نسبت به خرید از سایر رقبا ، نصیبش خواهد گردید .

   تجربه نشان میدهد آگهی و یا تبلیغاتی موثر است که به بیننده و یا شنوده آن القا نماید که تو امروز این مشکل و یا این نیاز را داری و سپس جهت رفع و تامین آن راهکارهای لازم را به ایشان نشان دهد . این به نوعی ترغیب مشتری به استفاده و خرید از آگهی دهنده میباشد که خیلی زیرکانه در لابلای متن و تصاویر و از طریق روشهای مختلف تبلیغاتی بیان گردیده است .

   یکی از روشهای کاربردی و معمول در عصر حاضر ، ثبت آگهی بصورت رایگان و یا ویژه در سایت های درج آگهی موجود در شبکه جهانی اینترنت  میباشد . سایت های متعددی در این زمینه در حال فعالیت میباشند که بسته به قدمت و تلاش مدیران آنها دارای جایگاههای متفاوتی از نظر کارایی و عملکرد میباشند.بی شک همه مدیران سایتهای ثبت آگهی و نیازمندی در تلاشند که به نوبه خود بتوانند وظیفه ای را که تقبل نموده اند به نحو احسنت انجام دهند ولی با توجه به وجود موانع و متغیر های مختلفی که بر سر راه همه سایتها جهت بهینه و مطرح شدن وجود دارد ،  تعدادی موفق و تعدادی دیگر کمتر به این هدف دست یافته اند .

   سایت آگهی و نیازمندی ۷۴۷  که در اواخر سال ۹۴ راه اندازی گردیده است نیز جزو این دسته سایتها میباشد که همه سعی و تلاش خود را در کسب موفقیت بیشتر در امکان ارایه سرویس بهتر و بیشتر به مخاطبان خود داشته و انرا بصورت هدفی در راستای حرکت خود قرار داده است. شما میتوانید آگهی ، تبلیغات اینترنتی و یا نیازمندی خود را به روشهای مختلف درج آگهی رایگان ، ویژه ، متنی و یا بصورت تبلیغات بنری در این سایت ثبت نموده و از مزایای آن بهره مند گردید.

   ثبت آگهی و نیازمندی در سایت آگهی ۷۴۷ بسیار ساده و سریعا امکان پذیر است . کافی است در سایت بر روی دکمه " ثبت آگهی رایگان " که در بالای صفحه قرار گرفته کلیک نموده و بقیه مراحل را درکمترین زمان ممکن باتمام برسانید.