آهای مواظب گورخر ایرانی باشید

داستان زندگی گورخر ایرانی، بعنوان یکی از حیوانات در معرض انقراض، در کتاب «بدو، بدو، بدو» از مجموعه «آهای مواظب ما باشید!» منتشر گردید.
به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، این کتاب به قلم زهره پریرخ و با تصاویر علی نورپور در ۲۴ صفحه، با شمارگان ۲۵۰۰ نسخه و قیمت ۲۵هزار تومان در انتشارات کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای گروه سنی نونهال (بالای ۹ سال) انتشار یافته است.
کتاب «بدو، بدو، بدو» جلد اول از یک مجموعه ۱۱ جلدی است که داستانش در مورد دسته ای از گورخران است که یک روز موتورسواری از میان شان درحال عبور است، موتورسواری که قصد شکار این دسته گور را دارد. مادر تلاش دارد که یکی از کره گورخرها را فراری و نجات دهد. مخاطب بالاتر از ۹ سال (نونهال)، با خواندن این کتاب، داستان تلخ زندگی گورها را فرامی گیرد و در دل آن، با نکاتی درباره شکارچیان این گونه کم یاب آشنا می شود.
نویسنده در کنار قصه اش، با اینفوگرافی از شکل گورخر، توضیحاتی هم درباره این حیوان به مخاطب عرضه کرده است.
این اثر الان در تمام فروشگاه های کانون، همینطور سایت عرضه محصولات فرهنگی این مجموعه به نشانی shop.kpf.ir در دسترس علاقه مندان است.
بر مبنای اعلام ناشر، در هفته های اخیر، زندگی گونه های جانوری در معرض انقراض ایران در چارچوب ۱۱ داستان به قلم نویسندگان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان از جانب این انتشارات منتشر و روانه بازار کتاب شده است.

منبع:

برچسب ها:,