در گزارش باغ من مطرح شد؛ توزیع ۱۰۰ هزار اصله نهال رایگان در چهارمحال و بختیاری

به گزارش باغ من معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: ۱۰۰ هزار اصله نهال بصورت رایگان در استان توزیع خواهد شد.

محمدرضا محمدی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به هفته درختکاری، اظهار نمود: ۱۰۰ هزار اصله نهال مثمر و غیر مثمر آماده توزیع در چهارمحال و بختیاری است.
وی با اعلان اینکه این نهال ها بصورت رایگان توزیع خواهد شد، عنوان کرد: از شروع امسال تا کنون ۴۵۰ هزار اصله نهال در نهالستان های استان تولید شده است.
معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری به پویش «ایران سرسبز، ایران قوی»، «هر ایرانی یک درخت» و هر «شهید هزار نهال» اشاره نمود و اظهار داشت: کلیه نهادها و دستگاهها که محلی را برای کشت نهال در نظر گرفته باشند می توانند از منابع طبیعی نهال رایگان تحویل بگیرند.
وی مطرح کرد: «زبان گنجشک»، «کاج»، «سرو»، «سنوبر»، «گلابی وحشی» و «بادام تلخ» همچون نهال های در نظر گرفته شده برای کاشت در هفته درختکاری است.
معاون فنی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری با اعلان اینکه پویش های درختکاری با مشارکت آحاد مردم اجرائی می شود، اضافه کرد: کشت نهال از ۹ اسفندماه در استان شروع و تا ۱۴ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

منبع:

برچسب ها:,