تداوم رگبار و کاهش دما در تهران

به گزارش باغ من، بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید همراه با خیزش گرد و خاک در مناطق جنوب و غرب استان همینطور کاهش تدریجی دما تا پایان هفته پیشبینی می شود.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، با بررسی آخرین نقشه های هواشناسی، تصاویر ماهواره ای و خروجی مدلهای پیش یابی عددی، طی امروز(۱۰ آبان) با ادامه فعالیت سامانه بارشی روی استان در بعضی ساعات وقوع رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، خیزش گردوخاک در مناطق جنوب و غرب استان، احتمال وزش باد خیلی شدید، بارش تگرگ در مناطق مستعد و در ارتفاعات شمالی و در قله ها بارش پراکنده برف پیشبینی می شود.

با توجه به فعالیت متناوب سامانه طی روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه(۱۱ و ۱۲ و ۱۴ آبان) در بعضی ساعات افزایش ابرناکی و بارش های پراکنده در سطح استان مورد انتظار است

تا پایان هفته شاهد کاهش تدریجی دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی- امین آباد با کمینه دمای ۲ درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۱ آبان) قسمتی ابری تا نیمه ابری و گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتیگراد و طی پنجشنبه (۱۲ آبان) قسمتی ابری و گاهی وزش باد و به تدریج افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۱ درجه سانتیگراد پیشبینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، طی ۲۴ ساعت گذشته در این استان بارندگی هایی به ثبت رسید که بر طبق این آمار در ایستگاه آبعلی ۱.۵ میلیمتر، فیروزکوه آلودگی- امین آباد ۱.۱ میلیمتر، دماوند ۱ میلیمتر، لواسان ۰.۸ میلیمتر، فیروزکوه ۰.۵ میلیمتر و در فرودگاه امام خمینی (ره) و شمیرانات- اقدسیه کمتر از یک دهم میلیمتر بارندگی به ثبت رسید.

برچسب ها:, , ,