سرپرست مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان خبرداد؛ ثبت بیشترین بارش در سمیرم اصفهان

به گزارش باغ من، سرپرست مرکز پیشبینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم بارش برف و باران در مناطق مختلف استان تا شامگاه پنجشنبه خبرداد.

لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به بارش های شب گذشته تا بامداد امروز در سطح استان، گفت: بیشترین میانگین بارشی از سمیرم با ۳۰ میلیمتر برف و باران تا ساعت ۶ بامداد امروز بوده و فریدونشهر با ۲۰ میلیمتر، داران ۱۶ میلیمتر، خوانسار ۱۳ میلیمتر، گلپایگان هفت میلیمتر، چادگان ۶ میلیمتر و میمه سه میلیمتر بارش دریافت نمودند.
وی با اعلان اینکه تا اواخر امروز ابرناکی، مه آلودی هوا و بارش را در بیشتر مناطق استان انتظار داریم، اضافه کرد: بارش برف در مناطق غرب و جنوب استان تا امشب ادامه دارد.
سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با اعلان اینکه سامانه سرد بارشی اوایل وقت فردا جمعه از نیمه شرقی استان خارج می شود، اشاره کرد: جمعه آسمان استان صاف و در مناطق مرکزی و صنعتی غبار صبحگاهی پیش بینی می شود.
امینی با اعلان اینکه کمینه دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا چهار درجه سانتیگراد کاسته می شود، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۷ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه آن بامدادان فردا به دمای صفر درجه می رسد.
وی افزود: بوئین میاندشت با دمای ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر و خوروبیابانک با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم ترین نقاط استان خواهند بود.
به گزارش باغ من به نقل از مهر، میانگین بارشی شب گذشته در ایستگاه هواشناسی کوهرنگ سرچشمه حوضه آبریز زاینده رود نیز ۲۶ میلیمتر باران و ۱۳ سانتیمتر برف بوده و در مجموع ارتفاع برف در این منطقه به ۵۱ سانتیمتر رسیده است. همین طور میانگین بارشی کوهرنگ از شروع سال آبی (مهرماه) تا حالا ۴۵۴ میلیمتر است.

برچسب ها:, , ,