معاون اداره کل هواشناسی اصفهان: سامانه بارشی در راه اصفهان است

باغ من: معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه ناپایدار بارش زا به استان از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت خبرداد.

نوید حاجی بابایی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به این که امروز سه شنبه وزش باد به نسبت شدید تا شدید در نیمه جنوبی و شرقی استان اصفهان ادامه دارد، گفت: وزش باد در نواحی مستعد با خیزش گردوخاک هم راه است.
وی با اعلان اینکه فردا چهارشنبه و روز پنجشنبه جو آرامی در سطح استان حاکم خواهد بود، اضافه کرد: از روز جمعه ۲۹ اردیبهشت تا اوایل هفته آتی با ورود سامانه ناپایدار به استان شرایط رشد ابر، وزش باد به نسبت شدید، رگبار و رعد و برق پیش بینی می شود.
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان اشاره کرد: بارش رگبارهای بهاری بطور عمده در نیمه غربی استان و طی روزهای شنبه و یکشنبه (۳۰ و ۳۱ اردیبهشت) خواهد بود.
حاجی بابایی با اشاره به این که دمای هوا به ویژه در نیمه شمالی و شرقی استان طی ۲۴ ساعت پیش رو همچنان بین سه تا پنج درجه سلسیوس کاسته می شود، افزود: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۲۹ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامدادان فردا به ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.
به گفته وی چوپانان با بیشینه دمای ۳۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای سه درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

منبع: