کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان خبرداد؛ تداوم گرمای هوا در اصفهان

به گزارش باغ من، کارشناس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از تداوم گرمای هوا در استان طی روزهای پیش رو خبرداد و اظهار داشت: باد و گردوخاک تا پایان هفته پدیده غالب شرق، شمال و مرکز استان است.

آسیه آقایی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه امروز جوی پایدار بررسی و استان حاکم است، عنوان کرد: آسمان بیشتر مناطق صاف است و در ساعات بعدازظهر گاهی وزش باد انتظار داریم.
وی افزود: از عصر روز چهارشنبه شدت وزش باد افزایش خواهد یافت و در نیمه شرقی، شمال و مرکز وزش باد گاهی شدید همراه با گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا خواهد بود.
به گفته کارشناس مرکز پیشبینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، این شرایط طی روز پنجشنبه با شدت بیشتر و تا روز جمعه کمابیش ادامه می یابد.
آقایی با اشاره به اینکه گرمای هوا طی روزهای آینده در استان تداوم خواهد داشت، اضافه کرد: دمای هواطی ۲۴ ساعت پیش رو در بیشتر مناطق استان تغییر محسوسی ندارد و بر این اساس بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن صبح فردا به ۲۲ درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.
وی افزود: خور و بیابانک با دمای ۴۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۱۲ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیشبینی می شود.