دمای هوای خوزستان به ۵۰ درجه سانتیگراد می رسد

باغ من: مدیرپیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی اظهار داشت: با تداوم الگوی تابستانی تا روزهای پایانی هفته در اغلب مناطق کشور ماندگاری هوای گرم و در بیشتر شهرهای استان خوزستان دمای ۴۹ درجه سانتیگراد و بالاتر پیش بینی می گردد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا اضافه کرد: طی امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ تیرماه) بارش پراکنده باران در بعضی نقاط استان های ساحلی دریای خزر انتظار می رود. همینطور در ساعات پس از ظهر سه روز آینده در ارتفاعات جنوب استان سیستان و بلوچستان و شرق استان هرمزگان رشد ابر و رعد و برق پیش بینی می گردد.

وی در ادامه اظهار داشت: طی سه روز آینده در شرق، شمال شرق، جنوب شرق و دامنه های جنوبی البرز وزش باد شدید پیش بینی می گردد که در بعضی مناطق شرق و جنوب شرق همراه با خیزش گرد و خاک بخصوص منطقه زابل همراه با طوفان گرد و خاک خواهد بود و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی می گردد.

به گفته مدیر پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی پس از ظهر امروز و فردا (۱۸ و ۱۹ تیرماه) با افزایش سرعت باد در جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نیست.

وی اضافه کرد: امروز و فردا (۱۸ و۱۹ تیرماه) خلیج فارس به جهت وزش باد شدید مواج پیش بینی می گردد.

وظیفه در انتها درباره وضعیت جوی تهران اظهار داشت: آسمان تهران فردا و پس فردا (۱۹ و ۲۰ تیرماه) صاف گاهی همراه با وزش باد پیش بینی می گردد. دمای هوای پایتخت فردا (۱۹ تیرماه) به ۴۰ درجه و ۲۰ درجه سانتیگراد و پس فردا (۲۰ تیرماه) به ۳۹ و ۳۰ درجه سانتیگراد می رسد.

برچسب ها:, ,