به دنبال قرعه کشی فوتسال المپیک آرژانتین کفاشیان: هر مسابقه برای ما حکم یک فینال را دارد

باغ من: سرپرست سازمان لیگ فوتسال اعتقاد دارد با وجود قرعه سختی که برای فوتسال ایران در مسابقات المپیک جوانان ۲۰۱۸ آرژانتین شکل گرفته، تیم کشورمان یکی از مدعیان جدی این رقابت ها خواهد بود.
به گزارش باغ من به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی کفاشیان درباره قرعه کشی این رقابت ها و هم گروهی با تیم های قدرتمندی هم چون روسیه و برزیل اظهار داشت: به اعتقاد من همه مسابقات ما از نخستین بازی در این رقابت ها حکم یک فینال سخت را خواهد داشت. با این وجود فوتسال ایران قدرت و جایگاه خودش را در جهان به خوبی نشان داده و طبیعتا از هیچ حریفی نمی ترسیم. بچه های ما با تمام توان در این رقابت ها حضور پیدا می کنند و به دنبال حضور در جمع چهار تیمی پایانی و کسب مدال خواهیم بود.

سرپرست کمیته فوتسال هم چنین پیرامون برنامه های آماده سازی تیم اعزامی، اظهار داشت: خوشبختانه برنامه ها و اردوهای خوبی تا امروز داشته ایم و در فرصت باقی مانده هم روند آماده سازی تیم به بهترین شکل دنبال خواهد شد. این تیم بازیکنان و هم چنین مربیان بسیار خوبی در اختیار دارد که با آمادگی مطلوب برای حضور در رقابت ها آماده شده، بر این اساس انتظار داریم که نتایج خوبی هم در این مسابقات کسب نماییم.

برچسب ها: