سلاجقه: سازمان محیط زیست نیازمند ارتقا است

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست که بامداد امروز به صورت رسمی فعالیت خویش را آغاز کرد، اظهار داشت: امیدوارم بتوانیم سازمان را هم از درون و هم از منظر بیرونی ارتقا دهیم و به نقطه مطلوب برسانیم.
به گزارش باغ من به نقل از مهر، علی سلاجقه بامداد امروز با استقبال عیسی کلانتری، معاونان و همکاران سازمان در محل کار خود حاضر شد و بعد از قرائت قرآن و برگزاری مراسم استقبال به دیدار و گفت و گو با مدیران مجموعه پرداخت. قبل از ظهر امروز در آغاز اولین روز کاری خود ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری پیامبر اکرم (ص) و امام حسن مجتبی (ع) و گرامیداشت یاد و خاطر شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای جامعه محیط زیست و محیط بانان اظهار داشت: فرهنگ سازی و تعامل با رسانه های کشور بخصوص رسانه ملی یکی از برنامه ای است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با تکیه بر نقش رسانه در الگو سازی جامعه اظهار داشت: رسانه ها در اعتلای فرهنگ حفاظت از محیط زیست از اهمیت بالقوه ای برخوردار می باشند و می توانند اثرگذاری خوبی هم در سطح جامعه داشته باشند. ازاین رو با وجود تمام سختی های پیش رو، یکی از کارکردهای سازمان حفاظت محیط زیست الگوسازی و فرهنگ سازی است که امیدواریم سازمان از تمامی این ظرفیت ها بهره ببرد و دست اندرکاران هم با ایفای نقشی سازنده ما را در این امر یاری کنند.

سلاجقه در ادامه ضمن اشاره به سوابق خود در حوزه محیط زیست تصریح کرد: من با سازمان حفاظت محیط زیست بیگانه نیستم و با شناخت کاملی که از سازمان دارم پا به این عرصه گذاشته ام و امیدوارم با تجربه مدیران سازمان بخصوص برادر خوبم دکتر کلانتری و همراهی سایر همکاران سازمان به اهداف تدوین شده برسیم.

وی ضمن اشاره به تاکید رئیس جمهوری درباره اهمیت حفظ محیط زیست کشور و پشتیبانی او از این حوزه اظهار داشت: امیدوارم به پشتوانه اصل ۵۰ قانون اساسی که جایگاه مهم محیط زیست در آن اشاره شده است، بتوانیم سازمان را هم از درون و هم از منظر بیرونی ارتقا دهیم و به نقطه مطلوب برسانیم.

سلاجقه در انتها ضمن اشاره به اهمیت استفاده از سمن ها و تشکل های مردمی در جهت تسهیل دستیابی به اهداف سازمان تصریح کرد: با عنایت به اهمیت و جایگاه محیط زیست هم چنین امیدوارم بتوانیم در بحث ها و عرصه های بین المللی هم فعالیت نماییم و نقش آفرینی پررنگی داشته باشیم.