رییس پلیس نظارت بر اماکن تهران اعلام کرد نحوه فعالیت صنوف در ماه رمضان

به گزارش باغ من رئیس پلیس نظارت بر اماکن تهران در آستانه ماه مبارک رمضان درباره چگونگی فعالیت صنوف در روزهای روزه داری، اظهار داشت: فعالیت اماکنی نظیر بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، رستوران، فست فودها تا اذان مغرب ممنوع می باشد و به جهت اینکه بتوانند تا اذان بامداد فعالیت داشته باشند احتیاج به بررسی محیط و صدور مجوز است.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، سرهنگ مرادیان – رئیس پلیس نظارت بر اماکن تهران درباره فعالیت واحدهای صنفی متفاوت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: با عنایت به ابلاغیه ای که از جانب پلیس نظارت براماکن تهران صادر گردیده است، اماکن مختلفی همچون بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، رستوران، فست فودها باید فعالیت خویش را به پس از اذان مغرب موکول کنند و فعالیت آنها طی روز جهت حفظ حرمت ماه مبارک رمضان ممنوع می باشد.

وی درباره مراکز خدمات بیمارستانی و مراکز بین راهی اظهار داشت: برای فعالیت مرکز بین راهی و بیمارستانی مجوز صادر می شود تا بتوانند فعالیت کنند.

مرادیان در عین حال با اشاره به اینکه وظیفه است تا در پایانه های مسافربری از مسافران پذیرایی شود، افزود: پذیرایی از مسافران و فعالیت رستوران ها و مراکز خدماتی باید به صورت بیرون بر باشد تا حرمت ماه مبارک رمضان حفظ شود و بدین منظور دستورالعمل های خاصی عرضه شده است.

رییس پلیس نظارت بر اماکن تهران ضمن تاکید مجدد بر این که فعالیت برخی از واحدهای صنفی تا اذان مغرب ممنوع می باشد، اظهار نمود: باید این اصناف فعایت خویش را به پس از اذان مغرب موکول کنند و برای فعالیت تا اذان بامداد هم باید محل مورد نظر بررسی شده و باتوجه به نیاز مردم مجوز مخصوص ماه رمضان برای آنها صادر می شود.

مرادیان در انتها در پاسخ به این سؤال که آیا سوپرمارکت ها و فروشگاه ها می توانند شیوه فعالیت عادی خویش را داشته باشند یا خیر، اظهار داشت: سوپرمارکت ها و فروشگاه ها می توانند به فعالیت عادی روزانه خود ادامه دهند.

منبع:

برچسب ها:,