گزارش بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته تهران

به گزارش باغ من، سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با عرضه گزارشی از بارندگی های ۲۴ ساعت گذشته اظهار داشت: بیشترین بارندگی در ایستگاه دماوند به میزان ۱۲.۴ میلیمتر به ثبت رسید.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا، روز سه شنبه(۲۴ آبان) هشداری زرد رنگ از فعالیت سامانه بارشی که قرار بود از اواخر وقت چهارشنبه تا بامداد جمعه ( ۲۵ تا ۲۷ آبان) به صورت بارش باران، گاهی رگبار و رعدوبرق و وزش باد، در مناطق مستعد بارش تگرگ و در ارتفاعات در بعضی ساعات پدیده مه و بارش برف در استان تهران رخ دهد، اطلاع داد.

مازیار غلامی در گفت و گو با ایسنا، در رابطه با میزان بارندگی طی ۲۴ ساعت گذشته اظهار نمود: بیشترین میزان بارش ها در ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه دماوند به میزان ۱۲.۴ میلیمتر و ایستگاه آبعلی ۱۱.۲ میلیمتر به ثبت رسید.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان تهران با تاکید براینکه در دیگر ایستگاه های هواشناسی بارندگی زیر ۱۰ میلیمتر ثبت شده است، اظهار داشت: در ایستگاه شمیران ۸.۶ میلیمتر، ژئوفیزیک ۸.۴ میلیمتر، لواسان ۷.۶ میلیمتر، فرودگاه مهرآباد ۷ میلیمتر و در ایستگاه ورامین ۶ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

غلامی در انتها اظهار داشت: در ایستگاه های فرودگاه حضرت امام(ره) با ۵ میلیمتر، چیتگر ۴.۸ میلیمتر، شهریار ۴.۸ میلیمتر و فیروزکوه ۳.۹ میلیمتر بارندگی های زیر ۱۰ میلیمتر به ثبت رسید.

منبع:

برچسب ها:, , ,