رییس سازمان حفاظت محیط زیست: ۶۷ پروژه زیست محیطی در روزهای دهه فجر به بهره برداری می رسد

باغ من: به گزارش باغ من، معاون رئیس جمهور اظهار داشت: ۶۷ پروژه محیط زیستی با اعتباری بالغ بر۴۶۰۰ میلیاردریال در دهه فجر به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا علی سلاجقه، با تبریک فرارسیدن دهه فجر اظهارکرد: امسال ۶۷ پروژه محیط زیستی با اعتباری بیش از ۴۶۰۰ میلیاردریال در دهه فجر کلنگ زنی می ش یا به بهره برداری خواهد رسید.

وی اضافه کرد: بیش از۲۶۰۰ میلیاردریال از اعتبارات این پروژه ها از محل اعتبارات دولتی و مابقی بوسیله اعتبارات غیردولتی انجام گرفته است که استان خراسان رضوی با ۱۹ پروژه مقام نخست را در میان استانهای کشور دارد.

رییس سازمان حفاظت محیط زیست اشاره کرد: از میان این پروژه ها ۳۴ پروژه در عرصه محیط زیست انسانی، ۲۰ پروژه در عرصه معاونت محیط طبیعی، ۱۰ پروژه در عرصه گسترش زیرساخت ها و سه پروژه در عرصه آموزش است.

وی افزود: از میان این تعداد ۱۵ پروژه درباب تصفیه فاضلاب و ۱۲ پروژه در عرصه هوا قرار دارد و مابقی در حوزه ساخت و توسعه محیط بانی، پایش، زیرساخت، هوشمندسازی و آموزش قرار دارد که برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، سلاجقه در آخر اظهارکرد: در این ایام چهار پروژه محیط زیستی کلنگ زنی خواهد شد که سه پروژه در استان خراسان شمالی و یک پروژه در استان قزوین خواهد بود.

منبع: