معاون توسعه مدیریت سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد افتتاح 73 پروژه با سرمایه گذاری 9000 میلیارد تومان در هفته محیط زیست

باغ من: معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست از افتتاح ۷۳ پروژه با رقم سرمایه گذاری ۹۰۰۰ میلیارد تومان در هفته محیط زیست آگاهی داد.

به گزارش باغ من به نقل از ایسنا رضا انجم شعاع امروز در همایش محیط زیست و جوانی جمعیت با تسلیت واقعه پرواز اردیبهشت و تبریک به مناسبت سالروز ازدواج مولای متقیان حضرت علی بن ابی طالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد: قانون جوانی جمعیت جزء قوانین بسیار خوبی بود که در سالهای اخیر در مجلس تصویب گردید و لازم است دولت و مجلس تمام توان خودرا برای عملی شدن به کار بگیرند.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به پروژه هایی که در هفته محیط ‎ زیست مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت، اظهار داشت: در هفته محیط زیست در سطح کشور ۷۳ پروژه با رقم سرمایه گذاری دولتی ۸۰۰۰ میلیارد تومانی و سرمایه گذاری ۱۱۰۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی افتتاح می گردد.

وی با اشاره به قانون جوانی جمعیت: احکام این قانون در سازمان حفاظت محیط زیست عملی شده است و در این خصوص کوشیدیم با اقدامات مشخص شده در قانون همچون مهیا کردن شرایط دورکاری برای بانوانی که صاحب فرزند شده اند زمینه استفاده از مزایای این قانون را فراهم نماییم.

معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست افزود: این قانون پشتوانه بسیار قوی دارد و و از مواردی است که مورد تاکید دولت سیزدهم و سند بالادستی آن نیز سیاست های کلی در عرصه خانواده ابلاغی مقام معظم رهبری است.

به گزارش روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، انجم شعاع در آخر اظهار داشت: خانواده همکاران سازمان محیط زیست به مفهوم واقعی کلمه در پیشبرد اهداف سازمان نقش بسیار مثبت و جدی داشته اند و این مساله جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

منبع: