تهران خنک تر شد

باغ من: دمای تهران به زیر ۴۰ درجه کاهش پیدا کرد و به قول مدیر کل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی آسمان تهران طی دو روز آینده صاف و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد.

احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: بر مبنای تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی و داده های هواشناسی، امروز (سه شنبه ۱۹ تیر ماه) برای بعضی از نقاط استان های مازندران و گلستان افزایش ابر، وزش باد، رگبار پراکنده باران و گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

وی اضافه کرد: طی سه روز آینده در ساعات بعدازظهر، در ارتفاعات سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان هم رشد ابر و گاهی رعد و برق پیش بینی می گردد.

مدیر کل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی، اظهار داشت: طی سه روز آینده برای استان های واقع در شرق و جنوب شرق کشور در بعضی از ساعات وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش بینی می گردد. در این بازه زمانی در منطقه زابل وزش باد همراه با طوفان گرد و خاک بوده و سبب کاهش کیفیت هوا و دید افقی خواهد بود.

به گفته وظیفه امروز و فردا ( ۱۹ و ۲۰ تیر ماه) به دلیل وزش باد شدید موقت در جنوب غرب کشور پدیده گرد و خاک دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه، خاطرنشان کرد: خلیج فارس در دو روز آینده مواج پیش بینی می گردد.

مدیر کل پیش بینی و اخطار سریع سازمان هواشناسی در انتها در مورد شرایط آب و هوایی تهران طی دو روز آینده، اظهار داشت: آسمان تهران فردا (۲۰ تیر ماه) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد پیش بینی می گردد. بیشترین و کمترین دما در این روز ۳۹ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود. همینطور در تهران در روز پنجشنبه (۲۱ تیرماه) آسمان صاف و همراه با وزش باد موقت با بیشترین و کمترین دمای ۳۸ و ۲۵ درجه سانتیگراد خواهد بود.

برچسب ها:, , ,