رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان خبرداد؛ احتمال رگبار و رعدوبرق در مناطق شمالی اصفهان

باغ من: رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از رشد ابر و احتمال بارش های خفیف و موقت و وقوع رعد و برق در مناطق شمالی استان خبرداد.

لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اعلان اینکه تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در اصفهان حاکم است، گفت: آسمان استان طی این مدت کمی ابری خواهد بود و غبار رقیق، گاهی افزایش ابر و وزش باد به نسبت شدید در نیمه شرقی و شمالی و گاهی تندباد لحظه ای همراه با گردوخاک محلی پیش بینی می شود.
وی افزود: کاهش دید و کیفیت هوا در مناطق شمال، شرق و مرکز استان پیش بینی می شود.
به گفته رییس مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، به سبب مهیا بودن شرایط در نیمه شمالی استان بارش خفیف و رعدوبرق بصورت محلی دور از انتظار نیست.
امینی با اشاره به این که دمای هوای استان طی ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، اظهار داشت: بیشینه دمای هوای کلان شهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۳۹ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامدادان فردا به ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر می رسد.
وی اضافه کرد: مهاباد با بیشینه دمای ۴۴ درجه سلسیوس بالای صفر و فریدون شهر با کمینه دمای ۱۸ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.

منبع:

برچسب ها:, , ,