افزایش غلظت آلاینده ها در هوای تهران

باغ من: مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به سالم بودن هوای پایتخت طی امروز (۲۸ آذر) اظهار داشت: انتظار می رود تا فردا (۲۹ آذر) وضعیت کیفی هوای برخی مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

حسین شهبازی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: برمبنای نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی در ایستگاه مهرآباد، با کاهش میزان ناپایداری جوی طی امروز (۲۸ آذر) نسبت به روز گذشته، از سرعت باد کم می شود و تنها برای برخی ساعات وزش باد موثر به بزرگی ۳ تا ۴ متر بر ثانیه انتظار می رود.

وی با اشاره به اینکه به تدریج طی فردا (۲۹ آذر) بر میزان ناپایداری جوی افزوده می شود، اشاره کرد: برای برخی ساعات این روز وزش باد موثر و بارش باران در شبانگاه پیش بینی میگردد.

به گفته مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران همین طور تا روز آینده دما هوا در پایتخت افزایش جزیی خواهد یافت.

شهبازی با اشاره به اینکه برمبنای نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می رود طی امروز (۲۸ آذر) بر غلظت برخی آلاینده ها همچون ذرات معلق افزوده شود، اظهار داشت: تا فردا (۲۹ آذر) باز وضعیت کیفی هوای برخی مناطق شهر تهران در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار می گیرد.

وی درانتها با اشاره به اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۸ پگاه امروز با شاخص میانگین ۵۷ در شرایط سالم قرار داشت، اظهار نمود: کیفیت هوای الان پایتخت باز با شاخص میانگین ۶۹ همچنان در شرایط سالم می باشد.

برچسب ها:, , ,